WEDNESDAY - Akademia Dziwolągów
Gdańsk, ul. Toruńska 18C, lok. G, rezerwacje: tel. 570-454-016
Witajcie w świecie wyklętych, dziwnych, nieprzystosowanych. Nieważne, skąd przybywacie, czym się zajmujecie, w jakim jesteście wieku i co myśli o Was Wasze otoczenie. Liczy się tylko Wasza unikalna ponadprzeciętność. To ze względu na nią zostaliście wybrani do ukończenia kursu okrytej światową sławą Akademii Nevermore.
Gra jest o wysoką stawkę, bo jego ukończenie otworzy przed Wami wszelkie drzwi w świecie zewnętrznym. Jeżeli jednak nie podołacie wyzwaniu, już nigdy nie opuścicie grubych murów akademii.
Noc w Las Vegas
W mieście ekstrawaganckich imprez i wielkiego hazardu słyniecie jako „Królowie Życia”. Zawrotne wygrane, piękni ludzie, prestiż i władza – świat leży u Waszych stóp! Wpływy, jakimi się cieszycie, stają się jednak coraz bardziej niebezpieczne. Naruszacie interesy jednej z najpotężniejszych rodzin mafijnych. Zostajecie uprowadzeni i uwięzieni w luksusowym apartamencie. Szybko orientujecie się, że przed Wami gośćmi hotelu była zamożna para, która zawarła w Las Vegas osławiony ślub. Wiecie, że mafia działa błyskawicznie.
Zaczynacie wielką grę, bo oto okazuje się, że najwyższą stawką, o jaką przyjdzie Wam walczyć, będzie Wasza wolność.
Spętani w rajuPokój dla duetów
Na początku Wasze oczy zostają zakryte tak, że otacza Was nieprzenikniona ciemność. Przewodnik prowadzi Was do
tajemniczej rzeczywistości. Po przekroczeniu jej granic, sadza Was na metalowym krześle i wiąże niebywale
wytrzymałymi łańcuchami. Kiedy już staje się pewne, że niemożliwe jest, abyście siłowo uwolnili się z okowów,
przewodnik znika, zasłona z Waszych oczu opada i przed Wami ukazuje się najpiękniejszy z możliwych światów –
Eden. Pragniecie zaznać jego cudowności, ale zanim to nastąpi, musicie wydostać się z łańcuchów.
Czy kiedy w
końcu na własnej skórze doświadczycie Raju, będziecie chcieli w nim pozostać, czy jednak zatęsknicie do realnego
życia i śladem pierwszych ludzi – Adama i Ewy, doprowadzicie do swojego wygnania?
Pokój inspirowany jest Księgą Rodzaju, historią stworzenia świata i pierwszych ludzi. Jego odsłona ma bardzo
nowoczesny charakter, bez wątków o charakterze religijnym.
Uprzedzając pytania - nie trzeba grać nago.
;)
Krew Wikingów
Pewnego dnia do Waszej nadmorskiej osady docierają wieści o straszliwych podbojach dokonywanych przez Normanów, siejących mord, gwałt, grabież i zniszczenie. Niedługo później na morzu dostrzegacie wyłaniające się głowy smoków. Stało się. Wikingowie przybyli. Wy i Wasi pobratymcy stawiacie mężnie opór, ale siła wroga jest zbyt duża. Wielu z Waszych ginie, część zbiega, zaś osada zostaje złupiona i doszczętnie spalona. Wy cudem ocaleliście, ale spotyka Was los gorszy niźli śmierć – zostajecie pojmani do niewoli i łodziami przewiezieni do siedziby wojowników północy. Wasza dola zdaje się być przesądzoną, jednak bogowie bywają przewrotni. Dostajecie ostatnią szansę. Wielkie czyny wymagają wielkiej odwagi. Podołacie?
Jesteście najpotężniejszymi wojownikami Waszego ludu. Żyjecie w czasach kształtowania się nowego świata, w których braterstwo przeplata się z okrucieństwem, a piękno z mrokiem.
Klątwa zarazy
W trakcie przeszukiwania wnętrza odkrywacie notkę, z której wynika, że to żyjący w średniowieczu alchemik, sprzymierzony z mocami nieczystymi, rzucił na nas wszystkich klątwę zarazy. Osobliwe maszyny wokół to zaś tak naprawdę potężny wehikuł czasu. Stajecie w obliczu misji, gdyż tylko Wy możecie cofnąć zaklęcie i tym samym uratować świat. Czy macie w sobie na tyle odwagi i siły, aby przenieść się do bogatego świata czarów, alchemii i mrocznych sekretów? Uważajcie, gdyż podążycie do celu, którego tchórze nigdy nie śmieli obrać, a słabi umarli w drodze. Zostaliście tylko Wy.
Ludzkość wciąż walczy z pandemią. Pewnego razu postanawiacie zwiedzić starą fabrykę, gdzie trafiacie do odosobnionego pomieszczenia z intrygującymi maszynami. Chwilę później zdajecie sobie sprawę, że wyjście zostało zablokowane.